Tájékoztató az épületekre vonatkozó Hibabejelentő rendszer használatáról.
Az Óbudai Egyetem épületeinek üzemeltetési problémáit egy hibabejelentő rendszeren keresztül intézhetjük hatékonyan.
A bejelentéseket minden esetben az erre a célra bevezetett hibabejelentő rendszerünkön keresztül fogadjuk.
Az alábbi bejelentéseket tudja kezelni a diszpécser
- Gyors beavatkozást igénylő hibajavítás / elektromos, víz, fűtés, lakatos, asztalos, stb/
- Takarítási igények, problémák
- Oktatásban fennakadást okozó gondok (sürgős intézkedés szükséges)
Nem tartoznak a diszpécseri feladatok közé
- Tervezhető feladatok, igények
- Felújítási igények
- Rendezvények előkészítése
- Portaszolgálati feladatok
Belépés az alkalmazásba
1. Írja be a megjelenő bejelentkező felületen a következő adatokat:
Projekt kód:
1a3589a5
(ezt az első bejelentkezés után megjegyzi a böngésző)
Felhasználónév: a használt email cím @ előtti része
Jelszó: első bejelentkezéskor a jelszó üres majd ezt követően kell megadni egy új jelszót
2. Kattintson a Bejelentkezés gombra.
Adjon meg egy új jelszót. Az új jelszó használatával tud legközelebb bejelentkezni.